Re: Maxtor czy Caviar

Autor: winnetou <borntoride_usun_to_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 22:16:14 MET

> Proponuję Hitachi, Samsung. Wydajniejsze, cichsze.

Akurat z tego co pamietam to WD800JB byl najszybszym dyskiem 80Gb, Samsunga
z tamtego okresu nei polecamz e wzgledu na awaryjnosc, a Hitachi zawsze
robilo dobre dyski

A jesli chodzi o allegro to kup od pewnego sprzedajacego i najlepiej nie
jakis lezak magazynowy b oz doswiadczenia wiem, ze takei dyski czesto
padaja...