krecenie athlona vs plyta glowna

Autor: S-Dog <sucks_at_mail.wp.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 20:56:56 MET

mam athlona 1700 nakreconego na 2000 wszystko na ecs k7s5a poniewaz wiecej
nie da sie wyciagnac na tej plycie glownej (bez ingerencji w budowe plyty
glownej) a chlodzenie mam perfekcyjne (temp proca przy max obciazeniu 38
stopni max) to mam pytanie na jakiej plycie z nisko budzetowcyh wykrece
wiecej:)
mam do wyboru Asrock K7VT4A z chipsetem via kt400 albo ASRocK A7S8X z
chipsetem sis746fx?? w obuy przypadkach roznice cenowe sa malutkie no i ceny
tych plyt sa interesujace (ta pierwsza niecale 118zl nowa w sklepie obok
mnie) ale jak to jest z podkrecaniem na tych plytach? czy warto wogole czy
tez dac sobie na luz...