[problem] napęd combo dvd/cdrw

Autor: szara <caramba4uWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 20:24:30 MET

Witam szanownych grupowiczy

problem:
napęd widzi /uruchamia płytki DVD natomiast przy zwykłych cd'ekach
czyta płyte jednak po kliknieciu na ikonke wyswietla sie wielkie nic,
nie widzi znajdujacych sie na płytkach plików, dodam że wcześniej
wszystko grało tak wiec problem nie leży w rodzaju płyty.
Nigdy nie korzystałam/posiadałam tego typu napędów wiec nie mam
pojęcia w czym może leżeć problem

Będę wdzięczna za wszelkie sugestie

ps
niestety to nei ja jestem wlaścicielką tego cudeńka tylko moja zdolna
[do wszystkiego jeśli chodzi o komputery] siostra. ;)
Nagrywarka ma moze z 1.5 miesiąca (jak i laptop w ktorym jest zamontowana] i mam
nadzieje ze nie jest uszkodzona.

Pozdrawiam Szara