Re: Drukarka oki microline 3320

Autor: Adams <adams_at_as-soft.com.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 17:10:17 MET

Użytkownik "AT" <arex@arex.webserwer.pl> napisał w wiadomości
news:cpkbd0$hi$1@atlantis.news.tpi.pl...
 Witam,
> jak czy gdzie ustawić żeby drukarka cofała papier w dół by drukować od
> początku strony.
> Drukarka OKI Microline3320, bo teraz drukuje od momentu gdzie się ustawi
> papier.
> Czytam instrukcje ale jest po angielsku i niewiele mogę pojąć a może to
> banał takie ustawienie... ?
> pzdr
> arek

Pan doczyta fragment o Tear Off/Tear On.........
mozna ustawic w [mili]sekundach, dziala jak w programie
jest wysuw strony po zakonczeniu wydruku.
Aby prawidlowo wysuwala papier do oddarcia nalezy rowniez
ustawic w parametrach drukarki odpowiednia dlugosc strony/kartki w calach.
Ja proponuje jednak wciaz czytac instrukcje kladac
nacisk na zrozumienie.:)

Adams