Problem z USB

Autor: Mims <sernik_at_polbox.com>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 16:14:25 MET

Witam
Jak to jest z tym USB - płyta - asus a7n8x deluxe - ma na stałe 2*2 USB 2.0.
dodatkowo jest załączony śeldz z kolejnymi 2 portami- kóry of kors -
podpięty powinien być do płyty.
Ale - moja obudowa sama ze sie - posiada 2 porty - wyprowadzone z przodu.
Więc oczywiscie - podpiąłem je w miejsce gdzie w zasadzie powinienenm wpiąć
sledzia.
I wszystko było dobrze, aparcik podłączony z przdou hulał, flash tak samo.
Pięknie było do czasu az podłączyłem mp3 playera - który ma USB 2.0. I co
sie okazało? KAszana - podłączony raz jest rozpoznawany, raz nie. Raz udało
się częsc plików przegrac - ale był to raz i była to część - notabene -
skonczyło sie formatowaniem flasha, taka kaszana pozostała...
Zeby było ciekawiej - podięcie playera do tylnych, standardowych podłączeń
okazało się całkiem miłe i przyjmne - czyli wszystko hula jak burza.
Oblukałem złącze na płycie i co sie okazuje - są dwa rzędy - w jednym 5 w
drugim 4 piny. ten piąty - to uziemnienie. i okazuje sie, ze sledz ma
dokladnie wtyczke z uziemnieniem, natomiast obudowa - nie - w tym momencie
jest on niepodłączony.
Czy to moze byc przyczyną nierpozpoznawania playera - czyli USB 2.0??
Czy tez - plyta zrobila frrrrrrrrrrrr i ino do wymiany się nadaje??
Jakies sugestie?
Pozdrawiam
Michau