Odp: LCD przez DVI z Radeonem 7500 - nieprzyjemny efekt

Autor: PITmaster <pitmast_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 14:10:59 MET

> zerknij tutaj:
> http://www.mva.pl/forum/viewtopic.php?t=84
> a szczególnie na post Unicat2 z 18 listopada.
> Karty Ati, a szczególnie te starsze, mają problemy z obsługą wyjścia DVI.
Ooo, dzieki. Mam jednak cichą nadzieję, że u mnie problemy już ustąpiły.

Przypomniałem sobie mianowicie, że poprzednio miałem podłączony CRT w sposób
niestandardowy (3 składowe + 2 synchronizacje).
Przy takim połączeniu nie ma informacji zwrotnej z monitora dlatego nie
mogłem włączyć odświeżania szybszego niż 60Hz na CRT z kartą ATI. Jest to
wada sterowników. Robiłem jakieś zmiany w rejestrze, które pomogły. Prawdo
podobnie to właśnie powodowało problemy z LCD. Odkęciłem te zmiany i od
30min jest ok :)

PITmaster