Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 13:54:38 MET

*KW* wrote:

> Konserwatorzy sprzętu wolą Intela, bo jest cichy
> i zabezpieczony przed przegrzaniem (Mówimy o 'nacji'
> PentiumIII i odpowiadającym mu AMD).
> Pentium4 jest mało a wynalazków 64 bitowych w ogóle.

Jesli mówimy o "odpowiednikach" popularnych wariantów PIII w klasie
powiedzmy 0.5 do 1 GHz to K7/K75/Thunderbird na SlotA nie wydają się w
niczym im ustępować. Przynajmniej ja nie zauważyłem podczas kilkuletniej
eksploatacji CPU tego typu żadnego z wymieninych przez Ciebie
mankamentów. Procesor nie dość że był tańszy i wydajniejszy nawet od
nieco szybszych "zegarowo" PIII - potrafił pracować (testowałem kilka
długich tygodnii po "padzie" wentytatora) nie wieszając się na w pełni
PASYWNYM chłodzeniu (i to o wiele mniejszym radiatorze niż fabryczne
"full-passiv" dla PIII jakie miałem okazję widzieć..), bez dodatkowych
wentyli w obudowie. Nie wspominając o tym że żadne "obłupanie" rdzenia
ze wzgledu na pełną obudowę wersji slotowej oczywiście nie groziło, a do
odprowadzania ciepła na radiator wystarczał zwykły tandetny
"thermo-sticker".
Wątpie żeby w jakimkolwiek względzie ustępował Intelowi, a cenowo na
pewno był "unbeatable". Odnoszę za to wrażenie, że mimo dobrych chęci -
zbyt subiektywnie podchodzisz do tematu i własne opinie/prywatne
przemyślenia sprowadzasz do roli ogólnie obowiązujących zasad.

Pozdrawiam