Re: problem z portem ISA

Autor: Miroslaw Cichocki <mirekc_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 10:49:32 MET

"Michał Nowakowski" <mnowakowskiWYTNIJTO@mp.pl> wrote in
news:7d17.00000769.41bcf046@newsgate.onet.pl:

[...]
> latać z PCtem to mi się nie chce ale może
> dało by radę jak± tak± skrzyneczkę z kart± isa w ¶rodku podł±czna±
> przez USB czy cos tam innego... w ostateczno¶ci może być taka
> przedłużka do slotu isa :)

Na USB czy coś tam innego, to raczej by się nie dało. Tam są bezpośrednio
wyprowadzone linie adresowe, danych, przerwań itd. do których standardowe
porty takie jak USB, LPT czy RS-232 w ogóle nie mają dostępu.
Natomiast przedłużką kiedyś się bawiłem, ale ze względu na zachowanie
odpowiedniej jakości sygnałów jej długość nie może przekraczać jakichś...
10 cm. Tego się nawet poza obudowę nie wyprowadzi. Chyba żeby jakieś
buforowanie stosować, ale to już nie jest proste.

Pozdrawiam

--
Mirosław Cichocki