Re: Zwieszający sie komputer PROSZEO O SZYBKA POMOC

Autor: K. <kadryjanowski_at_op.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 09:23:39 MET

Użytkownik "Tomek" <tomzych@smieciarze.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cpiu6r$6dc$1@news.onet.pl...
Witam

> Apropo mam kompa juz dwa lata i zawsze ten problem wystepowal lecz po
> wgraniu najnowszych sterownikow do plyty glownej bylo juz potem ok. Teraz
> mimo wgrania nowego biosu do plyty, najnowszych sterownikow do karty
> graficznej, plyty glownej, sieciowej nadal sie wiesza. Jednak w
> przeciwienstwie do tego co bylo kiedys teraz juz po kilku min. lub nawet
> podczas ladowania ikon na pasku zadan zawiesza sie. poprostu nie da si juz
> na nim pracowac. Co mozna zrobic z tym fantem??

Komp sie wiesza czy restartuje? Jak restartuje to wina moze byc wiruch
Saser - nie wiem czy tak sie pisze jego nazwe. Wirus ten powiela proces
lsass.exe. Znajdz sobie w google albo na microsoft'a stronie o tym.
Z wiechy to może być wina sterów do sprzętu. To najlepiej
poeksperymentować. Wyciagac/odlaczac(fizycznie) pojedynczo czesci i
sprawdzac czy wtedy tez sie wiesza.

Powodzenia Tomek

wirusow napewno nie mam, a windows niedawno byl od nowa zainstalowany.
Wyciagalem wszystkie juz czesci z kompa i uruchamialem kompa bez tych
komponentow a potem pojedynczo dokladalem. Skutek ten sam czyli zwiecha
kompa.

Zastanawia mnie czy czasem to nie ta pamiec lub plyta? Czy ktos mial juz
taki przypadek?