Re: HP zx5020 - jasnosc ekranu a zasilanie

Autor: Tomec <tomec_at_poczta.fm>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 08:59:53 MET

> Nie wiem jak ma być w przypadku tego akurat notebooka, ale
> jest to częste w komputerach przenośnych: zmniejszenie jas-
> ności świecenia ma ograniczyć pobór mocy w czasie pracy na
> bateriach. Jak dla mnie całkiem logiczne.

Dokladnie jak wyzej, radze poszukac w: instrukcji, googlach, zalaczonym
oprogramowaniu. Wiele notebookow posiada opcje regulacji jasnosci swiecenie
matrycy. Cos takiego napewno jest w Toshibie i Acerze, wiec powinno byc i w
HP :)
Z odpowiednim softem zainstalowanym mozna sobie to ustawiac wedle potrzeb.

Pozdr
Tomec