Re: zestaw komputerowy za 3000zl

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 03:09:54 MET

Grzegorz Różański wrote:

> Po nowym roku kupuje komputer i chcesz mi powiedziec, ze ten 1 GB to jest
> minimum

Dokładnie - bardziej wymagające sprzętowo niż gry w stacjach roboczych
są chyba tylko zastosowania graficzne (szczególnie 3D).
Jesli masz wątpliwośći - poczytaj pliki "Readme" najnowszych gierek.
Tylko pamietaj że zapalonego gracza interesuje sekcja "recommended
hardware requirements, a /nie/ "minimum hardware requirements", .

>, wiec, zeby miescic sie w sredniej to powinienem kupic sobie 1,5GB,
> a zeby miec wystarczajaco na przyszlosc to 2 GB ramu? :>

Niezła mysl ;-)

> Radmor

Pozdrawiam