Re: FAT - NTFS

Autor: Jacek Ł. <jdlolokWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 23:37:01 MET

> No jak tak myslisz !!!!
> Z całym szacunkiem - sprubój to zrobic :))))
> Fdisk nie widzi partycji pod NTFS więc nie mozna usunąc tej partycji.
> Ja uzyłem specialnego programu MAXTOR dołaczonego do dysku :)
> Dopiero to pomogło :))))

No pewnie. Fdisk nie widzi NTFSa to jasne. Ale fdisk nie jest jedynym
paritcjonerem. Partitoon Magic, Ranish Partition Manager, Partition Commander,
Partition Expert to tylko kilka nazw programow ktore z partycjami moga sie bawic
do woli :)) I czy to bedzie powyzej czy ponizej 32 GB i czy to bedzie FAT, NTFS
czy Ext3 :)).
A btw PM nie wstanie (z dyskietek startowych) gdy zalozysz partycje pod
serwerowym systemem (2003 Svr i 2000 Svr - sprawdzalem). Innych nie sprawdzalem
ale slyszalem ze Part. Commander da rade.

Pzdr
Jac