Re: 64 bitowy procesor- warto ?

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 22:50:31 MET

Michal Bien wrote:

> W tej chwili nie warto zmieniac komputera tylko dlatego ze wchodzi
> 64bit, natomiast jesli kupuje sie nowy to juz IMHO A64.

Nie mogę się z tym zgodzić. A64 jest zbyt nowy. Będzie ta sama sytuacja co z
pierwszymi Athlonami: po pewnym czasie okaże się, że nawet aktualizacja
BIOSu nie pomoże, żeby płyta obsługiwała najnowsze wynalazki na ten Socket.
Bym się wstrzymał minimum 6 miesięcy - niech sytuacja bardziej się rozwinie
i będzie bardziej klarowna. Poza tym Socket A pożyje jeszcze sporo czasu.

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org