Re: Norton Ghost - przywracanie partycji z obrazu

Autor: Raff <abujoczek_at_box.gdynia.multicon.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 20:53:46 MET

Użytkownik "xEM" <me@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cphhm7$fg5$1@inews.gazeta.pl...

> NTFS też?

Nigdy nie miałem nic poza ntfs;-) Nie było problemu. Najpierw zrobiłem
obraz, potem zmieniłem wielkość partycji systemowej (zwiększyłem), a po
pewnym czasie chciałem odnowić system, ale miałem tylko ten obraz z
mniejszej. Zrób obraz na wszelki wypadek tej aktualnej i spróbuj. Ja to
robiłem na NT4.0, on nie miał problemów z niczym. Jak to będzie z w2k czy
xp - nie wiem.
Pozdrawiam
Raff