Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: wojtek <gurgur-hfhagb_at_zleryobk.pbz>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 20:46:45 MET

*KW* napisał(a):

> No i co z tego ?
> Jak padnie chłodzenie, to i procesor.
> (W Intelu jest zabezpieczenie).

masz na myśli odpadający radiator? równie dobrze może spaść ci na głowe
część satelity,oczywiście mowa o prawidłowo zamontowanym radiatorze,a w
przypadku wentylatora w biosie jest taka funkca "shutdown" nie wiem czy
kiedykolwiek ją widziałeś

> AMD ma o wiele mniej atutów...

ma o wiele więcej atutów,choćby 64 bitowy procesor dla każdego

> No, ale konkurencja jest niezbędna...

to prawda