Re: LAPTOP i czas na bateriach z myszką USB - kulkowa a optyczna

Autor: Bernard <Bernard_at_earth.net>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 20:13:01 MET

Tomasz Surma wrote:
> Mam pytanie, o ile więcej prądu bierze myszka USB optyczna od USB kulkowej.
> Chodzi o to czy optyczna znacząco skróci mi czas pracy lapa na bateriach
> Obecnie czas pracy bez myszki to ok 4 godzin. Lap Fulitsu-Siemens z
> centrino.

W porównaniu z resztą komputera taka mysz nie pobiera prawie nic.
Producent podaje max. 100 mA, przy czym po pierwsze jest to z dużym
zapasem (zgaduję że min. 2x), po drugie - tylko w chwili, gdy mysz
"czuje" ruch.
Pojemność akumulatora w notebooku to kilka Ah, czyli kilka tysięcy mAh.
1Ah (bardzo "na oko") to zasilanie myszy w pełnej aktywności przez około
dobę.