Re: CUSL2 + R.9550Ex

Autor: jack <shineme_at_tego_nie_pisac.gazeta.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 19:55:19 MET

> No wiesz skoro producent wyżyłował na maxa parametry wydajnościowe karty
> musiał oszczędzić na czymś innym, aby utrzymać cenę na rozsądnym pułapie
> (czyli w stosunku do R9600 PRO). Ale różnicę widać i tak dopiero na
> high-endowych monitorach, a kto kupuję low-endowego R9550EXT ten
(zazwyczaj)
> ma conajwyżej monitor średniej klasy, na którym nie widać różnic w
jakości.

Producent niczego nie zyłował - ponieważ to nie jest inna karta/podzespoły
jak na droższej 9600/pro - dlaczego sprzedaje ją jak 9550 - pytanie do
producenta.Ja mam taką kartę 9550XT i monitor raczej nie najgorszy na
Mitsubishi Dimotron i nie sadze ze roznice sa widoczne w stosunku do np 9800
ktora tez testowalem (mówie nie o wydajności oczywiście a jakość obrazu /
ostrość)