Re: Nowy komp - problem... drugi raz to samo ?!!? dla specow

Autor: .:p.biernacki:. <no.spam(odspam)_at_poczta.neostrada.p(NO)>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 19:45:15 MET

CFR wrote:
> .:p.biernacki:. napisał(a):

> Teraz tylko pozostaje dorwać innego bartona i będziesz wiedział -
> procek. Swoją drogą możesz napisać do producenta i zadać im pytanie.
> Co jest grane? I dlaczego nie mogę używać Bartona?!? SZOK!!
> Ciekawe czy inni użytkownicy tejże płyty mają podobny problem. To jest
> raczej nieprawdopodobne aby ten model nie mógł obsłużyc Bartona.
> Napewno płyta przeszła sporo testów. A może Ty masz ciekawego pecha ;P

No tak ale drugi raz to samo!.
Chyba ze procek/plyta byla z tej samej wadliwej serii... dziwne!
Moze pech!. Dzieki tym 2 incydentom zachwlany ABIT stracil u mnie na
wartosci!!! juz moj AsROCK ktorego OD ROKU mam w domu jest stabilny i nigdy
nie mialem z nim zadnych problemow!. A tutaj ABIT na ktorego wydaje sie
spora kase ... daje DU** jako NOWY sprzet. Paranoja!

--
[ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
[ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]