Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: *KW* <wasilewk_at_neostrada.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 18:57:42 MET

> sprowadzasz na boczne tory - co do tego ma kultura?

Ano ma:

Bardzo łatwo się domyśleć, że w komputerach PC
siedzę od początku i na pewno spotkałem się
z 'kultowym' dylematem "Intel czy AMD".

Jeśli teraz reprezentuję swoje zdanie, to
nie po to, by usprawiedliwiać swój wybór,
ale po to, by ten komu doradzam, nie popełnił
tych samych błędów co ja i uniknął zbędnych
rozczarowań.

Jeśli komuś nie 'pasuje' mój wybór, to pewnie
dlatego, że ma inną platformę oceny. Niemniej,
jednak, myślę, że z mojego punktu widzenia wybrałby
tak samo:
Jeśli za te same pieniądze mam mieć więcej pracy,
albo mniej - to wybieram tę drugą możliwość -
i tak doradzam innym.

To,że obok Mojego monitora stoją dwa PC (jeden na drugim)
jeden z Intelem 2.26 a drugi z AMD 1800+ nie ma absolutnie
znaczenia (to jest tylko dla podparcia się, że wybrałem
prawidłowo).

Ale:
żal pozostaje i sądzę, że wynika on z braku przekazywania
w genach zdolności pedagogicznych.

--
[ *KW* | ABIT IT7 + P4 2.26 BOX + 1024MB PC2700 Kingston ]
[ Sony E400 + GF4 Ti 4280 270/450 & AverMedia TV & Phone ]