Re: Sprzęt do Internetu

Autor: Krzysiek <qwaseq_at_pf.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 18:21:04 MET

> Jakie s?uchawki z mikrofonem mog?ibyście doradzi??
> Chodzi mi o rozmowy za pośrednictwem Internetu,
> np. przy pomocy Messengera.

Polecam Logitech Dialog-812. Dzwiek w porzadku, mikrofon tak samo. Nie ma
sie czego czepic. No chyba ze cena, bo kosztuja ok. 40pln

> Ponadto nosz? si? z zamiarem zakupu kamery internetowej.
> Czy ktoś móg?y doradzi? jakąś dobrą kamer??

Ja chyba jestem zarazony firma Logitech do tego stopnia, ze jak chce cos
kupic do kompa to od razu patrze na produkty tej firmy, tak wiec
przypuszczam ze i tu Logitech bylby dobrym wyborem ;)

Kamerki niestety jeszcze nie mam i tez chce sobie taka sprawic.
jak juz kupisz jakas to daj znac jak sie sprawuje.

Pozdrawiam