Re: Utrata ostrości w monitorze po kilku latach użytkowania

Autor: w.p. <ptaku2_wywal_to__at_tlen.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 17:51:01 MET

Radosław Sokół wrote:

> To najlepszy sposób, by sobie wykończyć oczy. Walisz maksy-
> malną mocą w luminofor, osiągając maksimum określane przez
> normy, zamiast czegoś pośredniego.

Nie znam całego wątku. Wniosek - monitor do wymiany - luminofor, albo
elektronika siada.

A co wykańczania oczu - dlaczego? Mi się wydaje że najlepiej ustwaić max
kontrast i jakiś tam odpowiedni poziom jasności do tego. Ja np. należę
do osób które nie lubią białego i ja gdzie tylko mogę zmieniam tło na
czarne i czcionkę na jasną :) Niestety nie wszędzie się tak da.

w.p.