Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: Radoslaw P. <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 17:43:34 MET

Sun, 12 Dec 2004 17:23:30 +0100, w
<1dayycvhjkhzp$.wzc6iwt01kyr$.dlg@40tude.net>, *KW* <wasilewk@neostrada.pl>
napisał(-a):

> No i co z tego ?
> Jak padnie chłodzenie, to i procesor.
> (W Intelu jest zabezpieczenie).

Bzdury wyssane z brudnej palca lewej nogi.

> A co z szybkością obsługi pamięci ?
> (choćby dual chanel, ale nie tylko ?)

Chciałeś coś napisać o pamięciach RIMM? ;DDD

> Poza tym: kto chciałby zezwolić na inwestowanie
> duużych pieniędzy w coś, co w dużym stopniu
> jest ryzykowne ?

Zależy co masz na myśli. Ktoś w ciebie zainwestował jako pracownika, ale to
chyba było dosyć ryzykowne ;)))

> P.S.
> Przypominam sobie dyskusję o procesorach
> dla 'Spectrum' (8080) i 'Atari' (6502).
> Jeden Intela, drugi Motoroli.
>
> Już choćby trzykrotnie szybsza obsługa
> pamięci (bez pośrednictwa rejestrów pośrednich)
> wydawała się przeważyć szalę na korzyść C6502.
> Niestety...

Co to znaczy "niestety"? 65xx był montowany także w C64 -- jakoś Commodore
przetrwało Spectruma.

> AMD ma o wiele mniej atutów...

n/c. Do szkoły!