Re: Jak odzyskać dane (DŁUGIE, ALE POMÓŻCIE PLIS)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 17:28:58 MET

Użytkownik "ivp008" <ivp008@pocztakropkae-dom.net> napisał w wiadomości
news:cphldp$2mf$1@inews.gazeta.pl

> kocham ludzi którzy piszą bzdura

Bzdura to brutalne określenie tego, co napisałeś.

> to jak myślisz po jasną cholerę tam jest i czemu się tak nazywa

To co ja myślę i tak będzie Ci dalekie, dopóki nie poczytasz co nieco o
rzeczywistym przeznaczeniu polecenia fixmbr (tudzież fdisk /mbr, bo
fixmbr jest jego nt-kowym odpowiednikiem). I nie sugeruj się nadaną mu
nazwą. Proponuję np. poszukać wzmianek o fixmbr w tych artykułach:
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=497&mid=1081&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=1286
http://www.it-faq.pl/EditModule.aspx?tabid=504&mid=1088&def=Cs_ITSCS_CMS_Articles_View&ArticleID=1390

> mi pomogła, może nie miałeś szczęścia

Oczywiście że w czymś tam Ci pomogła, w końcu jest to przydatne
polecenie. Na pewno jednak jego użycie nie naprawi autorce wątku tabeli
partycji, bo nie do tego służy. Może gdybyś przytoczył je w kontekście
innej awarii, to nie skomentowałbym tego w ten sposób, a tak........

> poza tym jest jeszcze tam drugie polecenie
> coś z boot(em)

No właśnie - bez urazy, ale jeśli zabierasz się do udzielania komuś
porad, to wypadałoby mieć choć elementarne pojęcie o działaniu
polecanych programów. Ciekawe czy byłbyś tak odważny, gdyby to o Twój
dysk chodziło.......

/odpowiadając zmień px na pl/