Słuchawki dobrej klasy dla laptopa

Autor: Marcin Szewczyk (Wodny) <wodny_at_gazeta.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 17:06:16 MET

Mam laptopa Gericom Cinema. Zbudowany na Centrino. Kartę dźwiękową w
menedżerze urządzeń pokazuje Realtek AC'97. Producent nie podał
dozwolych impedancji dla słuchawek dla kompa. Więc co mogę kupić
porządnego, żeby się nie okazało, że mój komp. nie pociągnie danego
obciążenia?
Myślę, że coś z Sennheisera by mnie ucieszyło, bo chodzi głównie o
jakość dźwięku. Mikrofonu ma w tym nie być.

PS
Czy słuchawki 6-kanałowe działają też normalnie na 2 kanałach?

--
Wodny
Marcin Szewczyk