Re: glosniki Creative albo Logirech - kto ma?

Autor: Wito <itekWytnijCoNiepotrzebne_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 09:44:19 MET

Użytkownik "MK" <miloszk-portal@wp.pl> napisał:
> Interesuja mnie modele Creative T5900, Logitech X-530 albo inne w cenie do
> 350pln.

    Niedawno zamienilem wysluzone glosniki na T5900 - roznica niesamowita.
Zero szumow, czysty dzwiek. Nie jestem muzykiem, nie mam super czulego ucha
dlatego nie wiem czy dla Ciebie by to wystarczylo ale zapewniam, ze glosniki
sa BDB.... testing.... sprawdzilem przy sciszonych i podglosnionych - zero
szumow. Uzywam je na live 5.1 - zero problemow z podlaczeniem, konfiguracja.
Polecam.

Pozdrawiam
Wito