Re: Do użytkowników Asus P4P800 E-Deluxe

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 02:17:09 MET

Sławek K. wrote:
> ...witam...
> - mam oto taki problem, a raczej prośbę do Was..otóż poszukuję obrazu
> oryginalnej płytki CD z dołączonymi sterownikami i oprogramowaniem, jakie
> Asus dołączał do płyty głównej P4P800 E-Deluxe. Czy można gdzieś takowy
> obraz płytki znaleźć w Sieci (ja szukałem, ale bez skutku albo
> nieumiejętnie), ewentualnie czy może mógłby mi ktoś przesłać takowy na
> skrzynkę...lub też umieścił na jakimś ftp-ie, z którego mógłbym ściągnąć?
>
> ..pozdrawiam..Sławek sawek@go2.pl

Płytę w zasadzie mam - ale nie jestem skłonny pchać przez sieć 671 MB. A
co cię konkretnie interesuje? Najwięcej zajmują sterowniki i akcesoria
do LANu, prawie połowę płyty.

Swoją drogą, płyta nazywa się P4C800_P4P800_AI - może więc ją mieć także
ktoś z nowszym Asusem (P4C800).

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com