Re: Przechwytywanie analogowego video

Autor: Petek <usun_to.ppeterson_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 23:06:39 MET

> Slaby bo.... szumy, znieksztalcenia? - moze watro kupic porzadny kabel?
Sam
> sie kiedys zdziwilem ile to potrafi dac.

Wiesz to chyba nie chodzi o kabel. Obraz był poprostu słaby, tzn. rozmyty, z
widocznym przeplotem (wiem, że można programowo usunąć, ale to dodatkowo
rozmywa obraz), nie do końca płynny (choć było 25 kl/s). Film z kamery Hi8
był jakościowo zbliżonydo bardzo słabego VHS, a nie o to mi chodzi.
W każdym razie dzięki za sugestie.

Petek