Re: [ALLEGRO] Sprzedam dysk Seagate 30GB BCM

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 22:52:06 MET

sweet_lobo wrote:

> Niektórzy to chyba nie potrafią uszanować

Bo tu nie ma czego szanować - to tylko zwykły SPAM. Sam mógłbyś okazać
szacunek wobec reguł obowiązujących na grupach, nie wspominając o
szanowaniu uzytkowników którzy płacą za neta od ilości ściągnietych
danych (np. modemowcy) i nie chcą raczej płacić za twój spam.

> A, że to spam to ja niewiedziałem bo
> nie jednokrotnie widziałem takie oferty na tej grupie...

A ja widziałem napad na bank w telewizji - ale to nie znaczy że nalezy
to robić ;-) Na przyszłość proponuję lekturę
http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php ZANIM po raz
kolejny zrobisz coś głupiego - niektóre rzeczy czasem trudniej odkręcić..

> --

Dodaj spację na końcu do delimitera.

> Pozdrawiam Wilczek

Pozdrawiam