Re: Seikosha sp-1900 ustawienia DIP switcha

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 21:43:30 MET

"Sławek Owoc" wrote:

> Mam problemz wydrukami w trybie graficznym (tryb tkstowy dziala idealnie)
> ... wydruk jest dziwny - ma jakies paski dziwne znaczki itd itp ...
> http://www.avdcs.com/tech/emul/em_dotm/sp190dip.html

Sam mam do tej drukarki 4 różne BIOSy - jedne działają lepiej, jedne
gorzej (ale żaden nie działa idealnie ;-(
Z przytoczonego linka proponuję zapoznać się z:
"Turn Power on whilst holding down the following switch(es).
NLQ Current Dip Switch settings"
Wydrukuje bieżące ustawienia SW drukarki...

P.S. Spróbuj przełączyć SW4 - odpowiada za tryb pracy IBM/Epson!

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|