Re: Po kupnie kompa.

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 12:32:55 MET

Piter wrote:
> Szcześliwy że mam wreszcze kompa który mi odsłuży nowe gry właczyłem
> NFS Underground 2 i po intrze komp się albo zawiesza albo wyskakuje
> error i chece wysyłać do microsoftu raport o błędzie, podobnie sprawa
> wygląda przy Commandos`ach 3, komp to Athlon64 3000+ , 1 GB-Ramu i
> Sapphire 9600Pro 128MB/128bit czy ktoś wie czemu gry nie chcą się
> uruchamiać ?

directX 9.0c , najnowsze sterowniki do ATI, masz to wszystko ? Sprawdz tez
jak u cieie z wykorzystaniem mocy procka i ilosci pamieci -na pewno nie
zaszkodzi a moze pomoc.

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]