Re: Ktory wentek polecacie na Bartona 2800 i Radoslawa 9600??

Autor: CFR <cfr_at_antyspam.poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 10:34:13 MET

> A czym mierzysz temp chipsetu ? Jakąś termoparą ?
Zarzuciłem czujnik od systemu, mam 50st w spoczynku. No i właśnie nasuwa
się pytanie, czy warto inwestować w inszy radiator? Czy jest to normalna
temperatura? BTW, w instrukcji na fotkach mój model płyty ma na
chipsecie wentylator. Stąd ta moja mania na coś do tego chipsetu :P

> One takie rewelacyjne też nie są :), przynajmniej tak wynika z opinii
> userów ;)).
To co jest w tej chwili cool. ten model NoiseBlockera wg opisów jest
naprawdę cichy. Z kolei naciąć się na podróbę Papst'a nie mam zamiaru :/
Sytuacja patowa?? A może coś innego wrzucić jako wentek zapewniający
cyrkulację w obudowie??

Pozdrawiam
CFR