Re: Kontroler S-ATA i dysk 300gb - ciag dalszy... pomocy...

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 03:14:21 MET

Dnia Fri, 10 Dec 2004 15:30:58 +0100, Mancer napisał(a):
> Zapewne twój problem jest softwareowy ;-)
tego typu problem bardzo kojarzy mi sie z strasznie dawnym amigowskim
dysk nie zdazal sie "rozkrecac" i byl widoczny dopiero po resecie
bo skoro po reboot kontroler go widzi to nie sadze by to byl problem z jgo
strony
Ja wiem ze to juz nieco nie te czasy i dysk powinien byc widoczny z
miejsca ale mysle ze jest to jakis kierunek poszukiwan. moze to plyta cos
sie z kontrolerem gryzie i taki efekt
pozdrawiam

--
JFK