Re: GeForce na FIC VA 503+ ?

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 22:07:13 MET

Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Na przykład 2MX400. Testowałem.

> Polecam raczej BIOS JE4333, przynajmniej bez problemów
> obsługuje duże dyski.

> Ta płyta jest bardzo wybredna na pamięci.

Ta sama płyta (BIOS JE4333), a różne doświadczenia...
Z grafiką opisałem kiedyś w tym wątku:
http://groups.google.pl/groups?selm=aklngk%24dvj%241%40news2.tpi.pl
widocznie nie miałem szczęścia.
Natomiast z pamięciami szczęście najwyraźniej mi dopisywało. W
najróżniejszych kombinacjach SDRAM, nie miałem z nią nigdy problemów.

--
pozdrawiam
Sławek