Re: Przechwytywanie analogowego video

Autor: Tomcio <tom_ful_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 21:36:41 MET

> Oprogramowanie - od VirtualDUB do Adobe Premiere. Próbowałem różnych
> kodeków
> PICVideo MotionJPEG, Huffy, Divx 3-5 i efekty zawsze były słabe. Jedynie
> obraz nieskompresowany przy karcie X-Capture był do przełknięcia, ale nie
> to chyba chodzi.

Jak przy kodekach MJPEG miales slaby obraz to cos tu nie tak. Takie kodeki
sa malo stratne i obraz w nich jest dosc ostry i wyrazny, a nie wierze ze
obraz z TV PixelView jest slaby. Mialem taka karte i do zgrywania z VHS jest
wystarczajaca. Obecnie mam Winfasta 2000XP Expert i obraz jest lepszy, ale
nie ma az tak duzej roznicy. Moze tobie poprostu sam obraz z VHS nie
odpowiada ? :) VHS to VHS i nie ma co za wiele oczekiwac na monitorze
komputerowym.