Nowe dyski i Scalanie PartitionMagicem 8

Autor: blondynka <s_traszk_at_op.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 19:48:14 MET

dzień dobry
Jestem laikiem, więc mam straszny problem.Mam komputer z dyskiem 9GB. Kolega
zainstalował mi na nim Windows XP. Myślałam że się zna na komputerach ale
po czasie widzę, że nie bardzo.Miesiąc temu zainstalowałam neostradę i od
tego czasu obserwuję "braki miejsca na dysku"(coś z plikiem wymiany?).
Od dawna był mi potrzeby większy dysk więc kupiłam nowiuśkie 40GB i miałam
zamiar rozprawić się przy okazji z obecnymi problemami. Chciałam założyć od
nowa XP, tym razem bardziej po Bożemu, na nowym dysku a na starym połączyć
partycje C i D w jedną. Cały 9 Gb mam zawalony dokumentami, których nie
chciałabym utracić.Myślałam by:
1.Odinstalować Office i zainstalować na min Magic'a. (Głupia rzecz, ale
prościej mi się pracuje niż z fdiskiem.)Czy może wystarczy
"moj komputer -> zarządzaj ->zarządzanie dyskami "
2.Zrobić nowe partycje zmienić jedną na primary zainstalować XP
3. Skasować XP ze starego połączyć partycje i zmienić typ z FAT32 na NTFS

no i pięknie ale czytam że Partition czasem jednak niszczy dane przy
scalaniu. Jakie są wasze doświadczenia z tym programem i czy ja dobrze
kombinuję?
Może lepiej podłączyć nowy skopiować co się da na niego. potem sformatować
9Gb i na min założyć XP. Starczy tyle miejsca? czy szybko mi znów zacznie
brakować?
dzięki