Re: Dziwne jazdy z nagrywarkami !!

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 16:02:41 MET

"Michal Bien" Xns95BB1C984F106mbien@127.0.0.1

> A jakie plytki i nagrywarka - tak pytam by sie wystrzegac konkretnych
> nosnikow.

Czarne Vobis (po 1.22 zł) (produkowane przez MediaStore)
i niebieskie MediaStore (po 1.5 zł) -- chętnie
bym sprzedał jeszcze taniej to, co pozostało. :)

Nagrywarka -- to Toshiba SD-R5372 bodajże.

> TZN? Nero BR ma to do siebie ze nie uaktualnie sie bazy sterownikow a
> caly program - przy nowych nagrywarkach DVD potrzebny jest aktualna wersja,
> Z nero korzystam ~4 lat na CDRW a teraz DVDRW i nigdy mnie nie zawiodl.
> PRzy DVDRW jego rola jeszcze wzrasta - w wiekszosci wypadkow nie wypala sie
> obrazow plyt jako plyty, tak jak przy CDR a robi normalny authoring i
> wrzuca na DVDR od kilka obrazow - unika sie wahlowania plytami a jesli
> obraz jest dobrze zrobiony nie trzeba sie martwic o poprawna wspolprace z
> zabezpieczeniem.

Pamiętam całą masę drobnych problemów z Nero.
Nie wiem, czy te problemy (a raczej które z nich)
występują w najnowszej wersji, więc nie będę ich wymianiać. :)

> Ten program po problemach producenta z ustawodastwem UE [a nawet
> wczesniej] IMO przestal sie liczyc. W dotychczasowych funkcjach zastapil
> go znacznie lepszy Alkohol120%.

Nie próbowałem Alkoholu120%, choć dużo o nim słyszałem dobrego. :)
I jakoś nie martwi mnie to, że coś się przestało liczyć. :)

> Mam nadzieje ze robisz to za pomoca sum kontrolnych MD5 itp. a nie w
> jakis udziwniony sposob jak z obrazami ;)

Sprawdzam TotalCommanderem.
(dawniej to się nazywało Windows Commander)

E.