Re: Pamięci Good RAM

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 15:24:36 MET

Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ng4q1ibe5hvq.1j1o4i1bg2ejp.dlg@40tude.net...

> Ja mam 2 kości pamięci po 256 MB każda. Jedną mam już długo, druga to
> GoodRam. Wymieniałem ją już 1 raz, bo poprzednia padła. Ale jest inny
> problem, bo obok napisu GoodRam mam nalepkę Wilk Electronics, a to jakaś
> polska produkcja.--- www.wilk.com.pl

Przeciez GoodRam to marka firmy Wilk SA - nie rozumiem Twojego
"problemu"....

> Ocxywiście komponenty tajwańskie, ale montaż w Polsce. A my jak wiadomo,
> jeśli chodzi o komputery to chyba skończyliśmy na Elwro 800 :-)

A jak widziales komputery JTT/ADAX/Optimus itp. to nie dziwiles sie ze
Polacy robia komputery?? I to lepsze od Elwro 800 !? Niesamowite, nie?
Zreszta moduly pamieci to co innego. Wilk SA montuje kostki pamieci na
moduly DDR uzywajac maszyn takich samych jak ten twoj wychwalany
zaawansowany technologicznie Tajwan. Co ciekawe - Wilk SA podaje dokladnie
jakich firm pamieci montuje na swoich modulach.
Zupelnie nie rozumiem Twojego "rozczarowania"

--
pzdr
rb