Re: FSB - ustawienie zworek

Autor: lucassus <mudgarden_no_spam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 12:57:37 MET

Sander wrote:

> To sobie ściągnij ze strony producenta manual.

moze zaczne od poczatku.. mam problem z padajacymi dyskami na moim
kompie, po zasiegnieciu rady w roznych miejscach doszedlem do wniosku,
ze problem tkwi w zlej czestotliwosci pracy FSB, po zaistalowaniu
programiku SiSoft Sandra, okazalo sie, ze jest tak w istocie (Warning
227: CPU FSB speed higher than rated FSB! Resuce FSB Speed; Warning 222:
CPU speed higher than rated speed! Reduce CPU speed).
W biosie niestety nie moge zmienic tych ustawiem, po siagnieciu
datasheet mojej plyty z netu okazalo sie, ze zworki sa na swoim miejscu.
Jak usunac ten problem? Co moze byc jeszcze jego przyczyna?