Re: Mega problem, prosze o pomoc!!!!!

Autor: Roki <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 01:03:27 MET

> No i podłączyłeś zasilacz o jeszcze mniejszej mocy, i czemu się dziwisz ?

No ok ale skoro u mnie dziala?? Naped odczytuje poprawnie a tam jest nie tak
to wina nie lezy po stronie zasilacza.....jutro pojde wymienic ta plyte,
wziac ta sama czy moze lepiej jakas inna?? Koszty mam bardzo ograniczone z
racji tego, ze to komp nie dla mnie:( Ja mam MSI i ta firme bym wzial znowu
ale ta osoba dala mi bardzo niewielkie fundusze i bylem zmuszony do wziecia
slabszego kompa:( Co myslicie?