Re: LG flatron - częstotliwość odswiezania

Autor: Jerzy Wawrzyniak <Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl_i_to_tez>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 22:01:32 MET

Użytkownik "Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cp7vfe$m36$1@news.onet.pl...
> win xp domyslnie ukrywea czestotliwości "za duże"
> w innych systemach albo programch do ustawiania recznego- mozesz
> uszkodzić monitor.

Pracuję tak jak pisałem 1152x864 - 100 Hz, Windows XP (niegdyś SP-1 obecnie
SP-2), karta graficzna MSI GeForce FX 5200 128 bit, 128 MB, detonatory serii
4x.xx na początku (zakupione z kartą), obecnie 66.93. Żadnych ostrzeżeń nie
było. Na tej samej rozdzielczości pracowałem również na słabszej
konfigutacji niż obecnie, a mianowicie GeForce 2 400 MX - detonatory serii
2x.xx. płytę i procesor też miałem słabsze niż obecnie. Flatrona 700P używam
blisko 2 lata i nie zauważam jeszcze pogorszenia jakości wynikającej ze
zużywania się kineskopu.

--
Jerzy_Wawrzyniak
Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak@klub.chip.pl_i_to_tez