Re: Actina HUNTER - opinie

Autor: Michał Kasprowicz <sdfsasd_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 23:21:41 MET

> kupiłem vipera ciotce ... jest na celeronie (bo to komputer do pracy),
> jakość i cena podobna, ale jest tam Combo co dla mnie jest podstawą w
> notebooku. Zawiasy podobne bo Actiny są bardzo plastikowe, ale ciezkie jak
> cholera. No i Viper jest 15".
> To nie notebooki centrino niestety wiec nie mozna od nich wiele wymagac.

Ten hunter jest o 0,8kg lżejszy. Waży tylko 2.4kg, czyli prawie nic. Fakt,
że matryce ma mniejszą, ale jako komputer przenośny to raczej plus. Combo to
fakt dobra sprawa, w tym hunterze też jest w opcji. Na stronie Actiny
dopłata to jakieś 120zł, ale tam cena takiego huntera jest sporo wyższa,
pewnie jeszcze z przed obniżki cen. Może uda mi się kupić z combo, bo
wizualnie z fotek wygląda lepiej, ale to tylko fotki. Chyba jakieś media
market odwiedzę.
Czy cos jest nie tak z tym atlonem? Jest mobilny, więc powinien się mniej
grzać, a wydajność ma na poziome pełnego P4 (niektórzy się z tym kłócą :) )

Pozdrawiam