Re: Jedna drukarka i dwa kompy

Autor: Paweł Kraszewski <Pawel_Kraszewski_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 22:42:15 MET

Piotr K. wrote:

> mam dwa kompy jeden z win 98 drugi z XP chce je podlaczyc do jedej
> drukarki, jeden za pomoca LPT drugi zas USB czy jest taka mozliwosc??
> i czy podoba rzecz mozna zrobic ze skanerem??

U mnie w domu działa tak HP LJ 1200 a w pracy HP LJ 1300. Za inne kombinacje
nie ręczę.

Co do skanera - nie wiem. A są takie z LPT i USB ???

On the second thoughts - ze skanerem nie ryzykowałbym. Nowe skanery mają
guziczkos - w przypadku dwóch kabelów, gdzie wysłać komunikat z guziczka
"skanuj"? Do obu? To wtedy dwie aplikacje zaczną skanowanie...

--
Pawel Kraszewski