Re: SB Audigy 2 ZS

Autor: Bartosz S. <stankibar_at_fornet.com.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 21:48:08 MET

FikThor wrote:
> Czy sa jakies rozne wersje tej karty?
> Chce nabyc ale na allegro w opisach jest czase firewire a czasem nie ma
> ... a ceny wszystkich zblizone.
> Czy w wersji box procz pudelka jest jeszcze cos za co warto doplacac?
> Pozdrawiam.

Ja kupowalem Audigy OEM i z tego co mi wiadomo roznila sie tym od BOX,
ze nie byla w kartoniku, nie miala ksiazeczki i nie miala kabelka
Digital do podlaczenia z CD/DVD-ROM'em czego sie raczej nie uzywa.
Wszystkie wersje Audigy i Audigy 2 maja FireWire i oprogramowanie ze
sterownikami.

--
       Pozdrawiam
   Bartosz Stankiewicz