Re: GeForce na FIC VA 503+ ?

Autor: Luka Vandergaart <nowhere_at_to.be>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 20:50:31 MET

Thus wrote Marek:

> Ktoś mi mówił, że na tej płycie - wyposażonej w gniazdo AGP x1/x2 -
> działa również karta GeForce. Jeżeli to prawda, to jaki model?

Widzialem dzialajacego GF DDR.

> Na razie ustaliłem, że z markowym SDRRAM 128/133 jednostronną, osiem
> kości, na 100Mhz płyta wstaje, ale próby pracy z Windows, to temat dla
> dyżurnego satyryka kraju lub psychiatry od komputerów :))

Hmmm na Infineonie (Siemens) 128/133 dzialala na 100.

> Przy pracy z kartą AGP i710?/8MB (w każdym razie Intel) za diabła nie
> można wyciągnąć więcej niż 256 kolorów - musiałem się więc jej pozbyć.

Wina starych sterownikow do Intela / starego biosu do Intela / starego
VIA 4in1.

> Poza tym windows najzwyczajniej w świecie się nie zamyka.

Win98 SE? To normalka, niezaleznie od chipsetu byly takie problemy. Byl
patch majacy to poprawic ale dzialal z roznym skutkiem.

http://tinyurl.com/3u922

Pozdrawiam

--
"...'Cause I'm the 21st Century Digital Boy.
I don't know how to live, but I've got a lot of toys..."