Re: klawiatury bezprzewodowe

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 18:07:59 MET

a.goldyszewicz napisał(a):
> mam pytanko,chce kupić klawiaturę plus mysz bezprzewodową ale nie bardzo
> wiem na co zwrócić uwagę.są jakieś parametry na które musze zwrócić
> uwagę???? jakiej firmy nalepiej kupić??

Przyłączam się do wątku!!!

Mam/raczej miałem Logitech Cordless Delux i niestety po styczności z
herbatą mimo prób reanimacji kaputt!!!
Która z obecnie na ryunku warta jest uwagi?
Logitech seria diNovo - szczególnie ta z koncentratorem BT mnie
interesuje- ze względu poczęsci na możliwośc odłączanego kawałka którym-
jak zgaduje można zarządzac odtwarzaniem audio ewentualnie np tunerem TV?
Czy nie ma kłopotów z rozruchem?
Słyszałem że klawiatury na BT strasznie długo "startują" i opóźniony
jest rozruch komputera.
Czy może by równocześnie podłączona klawiatura na PS2 i taka via usb i
BT? Zeby niebyło problemów jak chce uruchomic komputer np. w dos itp?

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,