Re: konfig kompa

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 17:16:56 MET

Dnia Thu, 09 Dec 2004 11:55:55 +0100, Piotr Wydymus napisał(a):

> wiedziałem jaką podstawkę mam - prawie półtora roku przerwy miałem w
> kontakcie ze sprzętem) kupiłem ASUS'a na KT600. I żałuję. Nie żebym
> widział jakąś zdecydowaną przewagę, ale nForce2 jest modułem szybszym,
> bezpiezniejszym (szczególnie w DC), stabilniejszym i generalnie

Bezpieczniejszym bo masz 2 moduly pamieci? No ja rozumiem gdyby to byl
jakis RAMowy raid... Niestety i tu i tu awaria pamieci prowadzi do zwisu i
utraty danych (a to jest chyba problem bezpieczenstwa) Reszta to juz
diagnostyka i ewentualna mozliwosc pracy w konfiguracji awaryjnej. (dla
mnie niewielkli problem bo i tak mam 2 kostki) dla laika w obu przypadkach
problem jest taki sam - sama diagnostyka.
IMO jesli masz Asusa A7V600-x lub cos podobnego to mozna czuc raczej
dyskomfort z powodu maksymalnewgo uproszczenia tej plyty. Mialem z czyms
takim doczynienia i nie moge jej zarzucic absolutnie nic jesli chodzi o
stabilnosc, elastycznosc biosu i to co da sie dzieki temu wycisnac
natomiast to juz zupelnie co innego w porownaniu z tym co oferuje moj Epox
- rowniez na KT600. Jedyna rzecz ktorej nie mam w mojej plycie to wlasnie
dual ale wybacz - te kilka procent jest swietne gdy rozmaweiama o
benchmarkach i wykasujemy, ze 195fps jest lepsze niz 185fps :->

> lepszym. Dziś wziąłbym nForce2 Ultra od ASUS'a lub GigaByte'a.

Placisz i masz :-) Zauwaz ze najtansze plyty
 na NForce nie maja na ogol duala, a dokladajac kase jasne jest ze zyskasz
cos, ale jak to powiadaja: "nic darmo".

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]