Re: Dziwne jazdy z nagrywarkami !!

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 17:06:47 MET

"Michal Bien" Xns95B9DC8688A2Cmbien@127.0.0.1

> Jakichby nie uzywal nie maja prawa sie tak zachowywac. Plytki za 1 zl
> w jawelboxie w folii [czyli ~30 gr za plytke] pala sie na SOHW1633 8 minut
> z ogonkiem.

Ja kupiłem płytki DVD po złotówce (może po 1.5 zł)
i już wiem, że to płytki dekoracyjne. :)

Nero jest (moim zdaniem) programem kapryśnym. :)
Cudem obok Nero jest CloneCD. :) I ja z tego
korzystam: Najpierw nagrywam obraz ISO, później
go montuję, sprawdzam, czy nie ma błędów (raz na
jakiś czas są) i kopiuję ClonemCD na krążek, po
czym raz jeszcze sprawdzam bajt po bajcie,
a czasami także sprawdzam programem typu
Nero CD-DVD Speed. :)

--
   ____
  |____| (;eneuel#ascii.art.pl;)