Asus A7V333 i dyski!!! POMOCY

Autor: Dziku <dzikudziku_at_op.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 15:48:17 MET

witam
Mam problem z podaną płytą, gdyż w momencie gdy podłącze dysk/dyski (w tym przypadku seagate, samsung) pod górne gniazda wówczas zaczyna się problem i komputer podczas pracy zaczyna chaczyć, zawieszać się i uniemożliwia pracę. W momencie gdu podłączam dyski pod dolne gniazda, wówczas problem znika. Mało tego, mój pół gigowy Caviar na górnych gniazdach nawet nie jest widoczny, a na dolnych jak najbardziej. Gdzie tkwi problem, ponieważ mam muss i musze zacząć korzystać z górnych gniazd, a tu taka przeszkoda. Czy ta płyta "genetycznie" obciążona jest wadami???
pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
Dziku