Re: Laptop dla mojego ojca

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 14:21:05 MET

B.Paciorek napisał(a):
> Cześc!
> Mój stary- tak ciut po 50-tce stwierdził, że koniecznie chce laptopa-
> troche dokumentów, internet i takie tam ogólne zastosowania.
> Mówił mi o uzywanym za jakieś 2000 tyś zł.
> ale porównując ceny z allegro sprzętu używanego i ceny np. w MTS nowych
> laptopów, gdzie juz w cenie poniżej 4k PLN można kupi coś markowego-
> zastanawiam się czy takiego dla niego niezaproponowac.
> WIFI w tańszych modelach można tylko dokładac na PCMCIA, czy cos w
> środku da się upakowac?

Czyli warto raczej zastanowic się nad jakims najtańszym IBM, Acerem,
Toschibą bądz HP?
Zastanawiam się mocno nad czymś z nowym mobilnym Celeronem- aby otrzymac
maksymalnie długi czas pracy na baterii.
Koniecznie chciałbym, aby było tam WiFi- bo mam router w domu z WiFi,
czy jeśli niema wbudowanego WiFi to jedyne wyjścia w notebookach to
PCMCIA albo USB? Czy istnieje może jednak możliwośc włożenia karty
wewnętrznej?
Który z najtańszych jest godny polecenia?
zakładając, że ma by;
-nowy,
-jaknajdłuższy czas pracy na baterii- moze istnieje możliwośc podmiany
np. stacji CD na drugą baterię?,
-dobrze wykonany,
-niema znaczenia predkośc i grafika,
-WiFi byłoby atutem,
-nagrywarka CD to też atut
        ale te dwa punkty niemusza byc spełnione.

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,