[pytanie] Płyta i pamięci

Autor: Katanka <katanka24_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 12:25:36 MET

Pyta znajomy, który prosi abym posłał pytanie na grupę.

"Mam płytę MSI KT266 Pro i wsadziłem do niej pamięci TwinMon 256MB/400. Przy
uruchamianiu komputera słychać tzry spiki. Sprawdziłem w opisie i wynika, że
to błąd w pierwszych 64KB RAM. Rozumiem, że wszystko przez to, że pamięci są
zbyt dobre do tej płyty? Jeśli nie to co może byc nie tak?"

Proszę o odpowiedz, ja mu jutro przekażę jeśli coś się znajdzie w tym wątku
:)
Dziękuje w jego imieniu i pozdrawiam.

--
Kacper Potocki